Paweł Danielewski
Paweł Danielewski jest ekspertem marketingu internetowego, który w ciągu pomógł wygenerować klientom ponad 200 milionów złotych w sprzedaży online. Przez wielu uważany jest za najlepszego specjalistę direct marketingu internetowego w Polsce.
„Wierzę, że skuteczny marketing nie musi być agresywny wobec klientów i może dawać realną wartość odbiorcom naszych kampanii. Wierzę również, że najważniejszym czynnikiem powodującym sprzedaż są relacje, jakie zbudujemy z naszymi Klientami oraz to, jaką otrzymają wartość (np. w postaci edukacji), zanim dokonają zakupu produktu.” – mówi Paweł.
Osiągnięcia Pawła:
- Ponad 200 mln+ zł wygenerowane bezpośrednio i pośrednio w wynikach klientów korzystających ze szkoleń lub usług kampanii w ostatnich 10 latach.
- Występy przed:
- a) 8000 Uczestników na Anthony Robbins: The Way Ahead,
- b) 4300 Uczestników na National Achievers Congress z Robertem Kiyosaki.
- c) 800 na scenie obok Gary Vaynerchuk’a na World Business Experience
- d) Wraz Nickiem Vujicicem (Zurich), Les’em Brown’em i wieloma polskimi przedsiębiorcami).
- Prowadził i współprowadził jedne z największych kampanii marketingowych online w Polsce (m.in. wspominany przyjazd Nicka Vujcica do Polski, Anthonego Robbinsa w 2015 i Roberta Kiyosaki)
- Prowadził kampanie marketingowe m.in. dla Mateusza Grzesiaka, Kamili Rowińskiej, Jakuba B. Bączka, BNI Polska, Klubu Przedsiębiorczości, M&P, Success Resources.
- Ponad 80.000 Czytelników treści biznesowych na liście e-mailowej, Fanpage’u, Instagramie.
- Współprowadził rekordowy live (66.000 Uczestników online) podczas kampanii promującej przyjazd Nicka Vujcica do Polski.
- Zbudował fanpage na blisko 20.000 fanów w branży biznesowej
- Założyciel dwóch portali (Interkursy 30.000 użytkowników) i Benefiter (statystycznie co 10. Polak zostawił w nim email. Cała baza 3 mln adresów). Serwisy zostały sprzedane.
- Rekord: 14 mln osiągnięte tylko w jednej kampanii internetowej dla klienta.
- Rekord: 700.000 zł osiągnięte dla klienta w wyniku 2-godzinnej prezentacji na żywo (live)
- Ponad 200+ przeprowadzonych kampanii internetowych
- Ponad 1400 godzin nagranych i przeprowadzonych szkoleń
- Wywiady w TV i portalach branżowych