Paweł Danielewski

Paweł Danielewski jest ekspertem marketingu internetowego, który w ciągu pomógł wygenerować klientom ponad 200 milionów złotych w sprzedaży online. Przez wielu uważany jest za najlepszego specjalistę direct marketingu internetowego w Polsce.

 

„Wierzę, że skuteczny marketing nie musi być agresywny wobec klientów i może dawać realną wartość odbiorcom naszych kampanii. Wierzę również, że najważniejszym czynnikiem powodującym sprzedaż są relacje, jakie zbudujemy z naszymi Klientami oraz to, jaką otrzymają wartość (np. w postaci edukacji), zanim dokonają zakupu produktu.” – mówi Paweł.

 

Osiągnięcia Pawła:

 

  1. Ponad 200 mln+ zł wygenerowane bezpośrednio i pośrednio w wynikach klientów korzystających ze szkoleń lub usług kampanii w ostatnich 10 latach.
  2. Występy przed:
  3. a) 8000 Uczestników na Anthony Robbins: The Way Ahead,
  4. b) 4300 Uczestników  na National Achievers Congress  z Robertem Kiyosaki.
  5. c) 800 na scenie obok Gary Vaynerchuk’a na World Business Experience
  6. d) Wraz Nickiem Vujicicem (Zurich), Les’em Brown’em  i wieloma polskimi przedsiębiorcami).
  7. Prowadził i współprowadził jedne z największych kampanii marketingowych online w Polsce (m.in. wspominany przyjazd Nicka Vujcica do Polski, Anthonego Robbinsa w 2015 i Roberta Kiyosaki)
  8. Prowadził kampanie marketingowe m.in. dla Mateusza Grzesiaka, Kamili Rowińskiej, Jakuba B. Bączka, BNI Polska, Klubu Przedsiębiorczości, M&P, Success Resources.
  9. Ponad 80.000 Czytelników treści biznesowych na liście e-mailowej, Fanpage’u, Instagramie.
  10. Współprowadził rekordowy live (66.000 Uczestników online) podczas kampanii promującej przyjazd Nicka Vujcica do Polski.
  11.  Zbudował fanpage na blisko 20.000 fanów w branży biznesowej
  12. Założyciel dwóch portali (Interkursy 30.000 użytkowników) i Benefiter (statystycznie co 10. Polak zostawił w nim email. Cała baza 3 mln adresów). Serwisy zostały sprzedane.
  13. Rekord: 14 mln osiągnięte tylko w jednej kampanii internetowej dla klienta.
  14. Rekord: 700.000 zł osiągnięte dla klienta w wyniku 2-godzinnej prezentacji na żywo (live)
  15. Ponad 200+ przeprowadzonych kampanii internetowych
  16. Ponad 1400 godzin nagranych i przeprowadzonych szkoleń
  17. Wywiady w TV i portalach branżowych